onsdag den 22. september 2010

Blåbær og gavepapir!

Er hjemme med Oliver i dag. Igen.. Han er forkølet og har været hjemme fra dagpleje mandag, tirsdag og i dag. Jeg føler næsten at jeg pjækker, for jeg fejler jo ikke noget, men både Oliver og jeg nyder at hygge herhjemme :). Dog tror jeg at han skal afsted igen i morgen - hvis han altså ikke har fået feber eller noget i mellemtiden...
Det er nu rart at være hjemme sådan på en ikke-planlagt fridag. Man får hygget en masse og får da også lidt fra hånden mens baryleren sover middagslur :). I dag har jeg fået plantet 2 blåbærbuske - jeg fik dem i fødselsdagsgave i fredags, så det var ved at være lidt på tide. Elsker blåbær.. Og kan da heller ikke rigtigt vente til næste aug/sep når der(forhåbentligt) kommer bær på! Og så synes jeg at de er utroligt dekorative sådan nogle buske med bær på.

Derudover har jeg fået lavet en lille æske til nips ting. Eller det vil sige, det er Olivers første sko som har været deri og den har jeg så beklædt med noget fint gavepapir fra hans aller første fødselsdag d. 19. august. Jeg synes papiret var så sødt at det absolut skulle gemmes - jeg kunne bare ikke bestemme mig for hvad det skulle bruges til, men resultatet er jeg nu godt tilfreds med :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar