lørdag den 18. september 2010

Første indlæg...

Pyha med fare for at skrive en hel stil, så må jeg hellere give mig i kast med mit aller første indlæg i blogland!
Hvor skal man næsten starte? Har jo så meget jeg gerne vil vise og fortælle..
Det vil nok vise sig, at sønnike får en stor del af pladsen her - og så kommer mine kreative projekter nok i 2. række, men sådan er det jo også i virkeligheden! Ingenting overgår kærligheden til ens børn. INTET! Det er helt vildt, så stor en kærlighed man kan rumme. Det er så stort at blive mor <3. Nå, men til sagen... For at starte et sted, så forsøger jeg mig med farver... Jeg elsker farver! Især grøn, blå, lilla... Pangfarver er lækre - og det får Oliver lov at mærke! Rigtig meget af hans tøj er Småfolk, Phister & Phillina osv., og også MeToo og Ej Sikke ej laver lækkert tøj i flotte farver! Men nu er min farvetrang - nok især den grønne - også begyndt at kunne ses herhjemme. Ellers har jeg været mest til sort, hvidt og træ, med en enkelt pude, tæppe eller andet i en pangfarve for lige at bryde det. Men da vi købte vores drømmehus - i juni 2010 - skulle vi pludseligt indrette helt forfra, og det så jeg nok lidt som min chance til en ny start :). Vores stue er en vinkelstue, og de 2 "bagvægge" har fået en flot støvet grøn farve (som desværre har vist sig at være ret umulig at matche duge osv. med). Hertil matcher jeg gerne pangfarver (på egne malerier, syede puder, lys, stofledning osv. osv.), men også med andre grønne farver - især limegrøn - hvilket i øjeblikket har resulteret i at Olivers legehjørne er plastret ind i limegrønt - legetæppet, gåvognen, Fatboy'en, gyngehesten, samt en enkelt lampe er altsammen limegrønt! Men jeg er vild med det og synes det er super flot. Og det er jeg heldigvis ikke ene om! :) Som afslutning på dette mit første indlæg, vil jeg vise jer en uro jeg lavede da Oliver var helt lille. Den er tegnet på og klippet i karton - og det tog en krig og en madpakke at lave den, men jeg synes den er blevet rigtig fin, og Oliver elsker når man puster til den og de mange figurer og farver bevæger sig i forskellige retninger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar