mandag den 27. juni 2011

Søskendekærlighed...

Ihh hvor er jeg stolt af mine skønne unger! Min store dreng, som er så kærlig og så god en storebror, og min dejlige datter som bare ligger der med dobbelthage og "elastikker" om både arme og ben og bare er lækker!

Oliver mysser Emilie
Værsgo' lillesøster!
Nå men udover at jeg stadig er i min lille babyboble, så er livet nu meget godt :). Det er ikke fordi her sker vildt meget, men vi har en masse småprojekter herhjemme både i hus og have, så der er rigeligt at se til! Jeg har også en masse krea projekter som jeg gerne vil lave, men det meste er noget med maling eller lim, og det må man jo ikke når man ammer siger de kloge... Så må jeg jo pænt vente...!
Nu håber jeg så bare at sommervejret er kommet for at blive, så jeg kan komme i haven :).

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder...og hvor hun da bare ligner Oliver i mini udgave:-) Det er nogle dejlige børn I har jer:-)

    Håber alt går super hos Birthe - hils mange mange gange:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Tak skal du have Malene :) - og ja hun ligner Oliver helt vildt!
    Alt går rigtig fint ved Birthe og jeg skal nok hilse hende fra dig :). I må over og sige hej til hende en dag hvor I har tid!

    Knus fra Maria

    SvarSlet