onsdag den 22. februar 2012

Gaver til min mor...

Min mor har næsten lige haft fødselsdag. Af os fik hun bl.a. et supplement til hendes nye yndlingsstel - Mano fra Kähler.


Og det er jo meget passende eftersom jeg selv forhandler det i min webshop Ragif.dk :). - Så hendes gaver er sikrede for den næste lange tid... ;)
Hun har desuden længe kigget efter en form for opbevaring til deres forskellige te-poser.. Og så fandt jeg tilfældigvis en fin bambus æske med magnet-låg i Netto til kun 40 kr. Den trængte bare til at blive pimpet lidt!




Låget er beklædt med stjerne papir fra Rie Elise Larsen, og så har jeg sømmet en flot turkis plastik perle fast som knop.

2 kommentarer:

  1. Ja ikke dårligt du bare kan tage fra lageret ;) En skam du ikke lige er i familie med lille mig ;P

    Og fin kasse/æske du har fået pimpet - er vild med ideen med en perle som knop :)

    Har linket til dig på bloggen min ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  2. Hihi altså man kan jo godt være på gavefod med andre end familien ;).. Meeen måske det vil virke lidt underligt hihi :).

    Tak for rosen! Synes også perlen fungerer rigtig fint.

    Og tak for linket! Jeg har igen forsøgt at tilføje dig på min blogroll - og denne gang med SUCCES :).. Weeee.. Så nu slipper du ikke for mine kommentarer ;).

    Knus

    SvarSlet