tirsdag den 6. marts 2012

Kan I huske...?

...da man var lille og havde været ude og lege så længe at ens fingre var følelsesløse og hverken kunne lyne lynlåse op/ned eller noget som helst? Sådan har jeg det lige nu... Eller for lidt tid siden, for ellers kunne jeg jo ikke sidde her og skrive ;)... Jeg har været i gang med at male vores legehus.. Det var eddermame koldt! Det skulle have været malet inden vinteren satte ind, men det fik jeg ikke liiiige gjort *indsæt-venligst-en-meget-meget-flov-smiley-her*... Men NU er det sq gjort! Og det er stort set færdigt.. Det mangler bare at blive pimpet lidt - på den ene eller anden måde... Nogle idéer? Jonas synes, jeg skal male store røde/gule blomster på det.. Det kunne jeg godt finde på :). Hvad synes I?



Og ja, haven trænger til en "forårs-rengøring" - det må blive næste projekt.. Skal bare lige have varmen i fingrene først!

Nååh ja, jeg havde også lige lidt maling tilbage.. Troede der ville være nok til at male vores nyindkøbte foderbræt - men ak nej... P**... Så dér skal jeg også lige have fundet på noget...!


Sådan et foderbræt er faktisk pænt dyrt! Dem vi kiggede på i byggemarkederne koster omkring 500 kr.! Vi var dog heldige at finde en der laver dem selv, så for kun 125 kr., fik vi det her med hjem :). Det skal så bare lige males lidt jo ;)... Håber fuglene finder derind engang!

1 kommentar:

  1. Årh ja, det husker jeg tydeligt - man ville ikke overgive sig, og det gjorde SÅ ondt, når de tøede op igen, de stakkels fingre :-)
    Er vild med det legehus, så sødt med sine 'skævheder' - og skønt at se det ikke kun er vores have der trænger til forårsrengøring ;-)

    SvarSlet