tirsdag den 15. november 2011

Hama hygge...

Jeg leger igen med perler! Det er så hyggeligt at sidde og nusse med synes jeg :).


Kloge mig havde jo så ikke lige tænkt på at når man stryger det, så bliver navnene spejlvendt... Flot! Men jeg kom heldigvis i tanke om det lige inden jeg satte strygejernet på. Så jeg skyndte mig at stryge paddehatten og så ovenpå med pladen, vende rundt og vupti:


Smart ikke? :)
Så nu blev de jo fine!


Nu skal jeg bare lige overveje hvor de skal hænge henne :).
Inspirationen har jeg hentet hos Ulla og Pia :).

2 kommentarer:

  1. Hej Maria,

    De er rigtig fine dine navneskilte, kunne være man lånte ideen :)

    Kan se du er fra Vorup ;o) Det er jeg også...

    Hav en dejlig dag

    Venligst
    Ria-K.

    SvarSlet
  2. Hej Ria-K

    Lån du bare alt hvad du vil :).

    Sjovt du også er fra Vorup - verden (og også blogverden) er lille :).

    God dag til dig også!

    Maria

    SvarSlet