mandag den 21. november 2011

Moo...

Jeg har lige bestilt små visitkort.. Igen! På Moo... De laver de flotteste kort med valgfrie motiver - eller du kan selv designe. De har lige fået nye motiver og der er bare så mange flotte! Og så kommer de i en fin lille æske, som man sagtens kan have til at stå fremme. De er perfekte som visitkort til jer der sælger fine "homemade" sager - de sætter lige den berømte prik over i'et! Jeg selv skal bruge dem til min shop, når den (forhåbentligt) snart bliver godkendt af PBS :).
Ja det var da lige dagens reklame indslag! Det var ikke meningen.. Men de er nu flotte ;)....

2 kommentarer:

  1. Kære Maria
    (...det er ALT for længe siden jeg har været forbi her hos dig...sorry)
    Hvor lyder det da bare MEGA spændende med din web-shop!!
    Den skal jeg ihvertfald besøge :)
    Hvor vidt er du i processen?
    kh

    SvarSlet
  2. Jamen kære Libbie det skal du da ikke undskylde! Sådan går det jo - vi har alle vores hverdags trummerum og vi når det vi når ;) - selvom jeg da godt kunne tænke mig et par timer ekstra i døgnet ;).
    Jamen jeg er så langt nu at jeg (stort set) kun venter på svar fra PBS.. Men det er jo også pææænt vigtigt ;)... Men det kan tage op til 5 uger og har desværre ikke engang ventet i 1 endnu ;)...

    SvarSlet