mandag den 7. november 2011

Om at se det grønne i det grå...

Eller om bare at se lyst på det selvom man til tider har lyst til at begrave sig under dynen...
Jeg er ikke altid så god til efterår og mørke, triste dage. Man kan virkeligt mærke at humøret falder et par grader når dagene bare er grå og kedelige..
Men hvor er det da dejligt at der så alligevel er lyspunkter og små ting, der bare gør dagen lys og dejlig alligevel :). At der er noget man kan glæde sig til... Smukke ting.. Glade mennesker. Et smil. Eller bare et blik på ens børn..
Og se nu disse billeder, som jeg tog i dag på vej hjem fra hyggeligt samvær med min mødregruppe...




De har da vist ikke helt forstået at det er efterår ;)...

2 kommentarer:

  1. Dejlige billeder...og dejligt at høre, at du (selvom det er trist og mørkt) finder masser af ting at glædes ved:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  2. Tak for din kommentar Malene :). Jeg håber I har det godt hos jer! Ja nogle gange er det bare med at tænke positivt, for vejret opfordrer da ikke ligefrem til det... Oliver skal jo (som tidligere skrevet på min blog) starte i vuggestue nu her, og han er bare så mor/far syg i tiden, så kan slet ikke tro på at det nok skal gå med et helt nyt sted.. De kære børn kan godt nok sætte tankerne i gang ;).
    Knus

    SvarSlet