tirsdag den 24. januar 2012

Jeg maler...


Ja altså egentligt ikke mine fingre, men jeg glemte handskerne! Jeg er i gang med en sættekasse til Oliver og tænkte at spraymaling var løsningen :). Det ser også ud til at virke fint - det skal lige have et par lag mere, og så skal jeg nok vise resultatet.
Malingen fik jeg af med neglelakfjerner og vat nåå nej jeg havde ikke mere vat... Hvad har man så? Et ammeindlæg! Hmmm.. Det virkede ;)...

Og se lige hvad der er dukket op i hækken flere steder :).. Så nu må foråret gerne snart indfinde sig! Håber de klarer frostvejret...


Nå men på med handskerne og på med endnu et lag :).

3 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se sættekassen, nu da jeg har set dine fingre ;)

    SvarSlet
  2. Haha ja den skal også nok blive vist frem.. Jeg har haft rigeligt at se til på det sidste, så den er blevet lagt lidt til side.. Men engang når jeg får taget mig lidt sammen, så bliver den lavet færdig og vist frem :).

    SvarSlet
  3. Ha ha ha - lige noget jeg også kunne have fundet på, jeg bliver til så ivrig at det med handsker eller gammelt slidt tøj det glipper i farten :-D

    Fed farve ellers glæder mig til at se den færdig ;-)

    Kh Karina

    SvarSlet