lørdag den 21. januar 2012

Ragif.dk - også på Facebook

Må indrømme at de fleste af mine tanker for tiden drejer sig om min webshop! Det betyder meget for mig at den bliver en succes - jeg er godt klar over at det ikke sker ved at knipse med fingrene.. Desværre.. Men der skal hårdt arbejde til. Derfor er jeg selvfølgeligt også så realistisk at jeg ikke hu-hej siger mit job op og satser 110% på shoppen..
Der skal jo også varer i butikken! Så jeg sidder i skrivende stund og putter varer ind - Södahl lige nu.. Den nye forårs- og sommerkollektion. Hold nu op nogle lækre varer altså!!! Pyha har lyst til at købe et par stykker af hver, meeeen det bliver man vist ikke ligefrem rigere af ;).
Nå men om alting er - så breder jeg mit budskab ud hvor jeg kan.. Også her ;)... Og på Facebook... Kig ind hvis I har lyst.. Når jeg kommer lidt mere i gang, vil der også komme både konkurrencer og give-aways derinde, så jeg synes da det er værd at følge med.. ;) Eller tilføj et link til Ragif.dk på din blog - dét vil være en stor hjælp! Alle former for hjælp er guld værd! Så tak - også bare fordi du læser med her :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar