tirsdag den 17. januar 2012

Om sygdom, Boel og webshop...

De sidste 4 uger (mere eller mindre sammenhængende) har været øv med øv på! Sygdom, sygdom og mere sygdom... Først Olivers begyndende lungebetændelse, derefter Emilies lungebetændelse, så forkølelser for alle mand, og nu her til sidst en ordentlig omgang roskildesyge - det er vist det pæneste ord - igen for hele banden... Æv hvor gider jeg ikke mere nu..!
Men nu er det hverdag igen.. Indtil videre - man tør slet ikke håbe vel? Venter hvert øjeblik på at de ringer fra vuggestuen at jeg skal hente Oliver fordi han er sløj. Men nej det må da være slut med alt det sygdom på et eller andet tidspunkt.. Som i LIGE NU TAK!
Ahhh så kom man da lige af med det ;). Ellers er det hele nu meget stille og roligt. Sundhedsplejersken har været her i dag - lavet den dersens BOEL test på Emilie - hvilket hun selvfølgeligt klarede med bravour.. Ros, ros, ros :). Dejligt! Det kan jeg godt leve højt på resten af dagen :). Vi synes jo altid vores børn er de bedste, de dygtigste, de sødeste osv.. Men når andre også kan se det, så er man da helt oppe i skyerne hihi :).

Min webshop kører og jeg er så stolt, så stolt :). Jeg sælger ikke det vilde endnu hehe, men det er vel heller ikke at forvente når man er helt ny og uden at man har gjort noget som helst for det ;). Jeg må hellere snart i gang. Alt det sygdoms noget har virkeligt tappet mig for energi. Men nu har jeg da fået lagt lidt flere varer ind :) - bl.a. Södahls flotte flotte nye sengetøj - økologisk og både til baby og junior! ELSKER DET :). Kig ind hvis du er nysgerrig ;) - du finder det under "nyheder". Ja ja lidt reklame skal der være plads til ;).


Hav en dejlig tirsdag allesammen :).
___________________________________________________________________

Nåå ja, I skal da lige se mine skønne unger.. Det er så skønt at se dem sammen. Og i takt med at Emilie bliver ældre, hygger de mere og mere sammen. Elsker de to krudtugler <3.

2 kommentarer:

  1. Tillykke med webshop - hvis du har brug for gode råd angående dette, så send en mail - jeg havde webshop i 8 år, og selv om den ikke kørte godt, har jeg gjort en del erfaringer;-)
    Og søde unger du har!

    SvarSlet
  2. Tusind tak for din kommentar! Det vil jeg da helt sikkert overveje, for der er jo en del man ikke lige har helt styr på endnu ;). Lige nu sidder jeg og putter en masse lækre varer fra Södahls nye SS12 kollektion ind.. Det er godt nok lækre sager.. Det ender da med at jeg selv køber 1 af hver ;)... Hihi :).
    Og ja tak - mine unger er de sødeste i verden! Sådan er det bare :). Hihi men det kender du nok også alt til ;).

    SvarSlet