tirsdag den 26. juli 2011

3 kg nutella og en skildpadde!

Min far kom lige forbi med "lidt" nutella han havde købt til os - så har vi vist til en uges tid...! ;)


Og se så lige hvad jeg fandt i et stykke af vores køkkenrulle - det må da siges at være genbrugspapir!


Jeg har fået lavet denne søde Hama skildpadde af miniperler- den skal hænges op på Emilies værelse. Desværre havde Oliver lige fat i den, så den tabte det ene ben. Så jeg har limet den fast på et stykke karton og sat den i en ramme fra Ikea med plastik i stedet for glas, så sker der forhåbentligt ikke flere ulykker der :).

5 kommentarer:

  1. Kære Maria
    Tusind tak for den ekstremt fine pakke jeg modtog fra dig i dag!!!!! Er helt vild med stoffet og den gamle avis :)
    Jeg laver et indlæg så snart der er tid (vi holder ferie) - linker til dig og så skal der nok komme skred i din pakkeleg ;)
    Knus

    SvarSlet
  2. Hey du.

    Sikke en fin blog du har, har nydt at læse om alle dine kreative udfoldelser ;-)

    Jeg har tilføjet din blog under siden inspiration på min egen blog: http://tanjalindgreen.wordpress.com/inspiration/

    Stort kram fra mig ;-)

    SvarSlet
  3. Heeej Tanja :))

    Skønt at høre fra dig! Og tak for rosen :).
    Har lige tjekket din blog ud - den er super fin! Og mums - god idé med opskrifter (især desserter) ;). Dét er lige mig jo :).

    Lægger straks et link til din blog ind på min blog også!

    Håber du har det godt ellers! Og at vi kan få stablet noget på benene så vi kan ses!

    Knus her fra DK :)

    SvarSlet
  4. Hov Binemor din kommentar er da lige smuttet forbi min opmærksomhed :(. Er glad for at du kunne lide stoffet! Synes selv det var super lækkert :). Håber I har haft en god ferie. Min mand starter på arbejde på mandag og Oliver skal også afsted igen, så ferien er ved at være slut her i huset.
    Knus

    SvarSlet
  5. Den skildpade er helt vild skøn:-)

    SvarSlet