fredag den 29. juli 2011

Færdig med projekt sættekasse og guuud hvor jeg dog hader myg!

Jeg HADER myg!!! Sådan er det bare - og det har jeg altid gjort.. Kender I det med at der bare er nogle mennesker som bogstaveligt talt bliver ædt op af myg HVER sommer?? Det er mig! Den som straks får 80 myggestik hvis vinduet bliver åbnet i 5 sek. efter solen er gået ned... Det er mig! Den eneste i vores lille familie som myggene kan lide.. Det er MIG! Øv øv det kløer og jeg bliver sindssyg! Jeg gik en kort tur i haven med lillepigen pakket ind i hendes dyne - fordi hun skreg og skreg og slet ikke kunne finde ro... Da jeg kom ind igen kløede det på mine fødder, jeg tjekkede efter og havde fået 5 stik på den ene fod og 3 på den anden... Og så lige på fødderne :(. Nå, men Emilie faldt til ro, og det må være det vigtigste!

Bortset fra det har det nu været et par super gode dage. Med strandtur, og hygge ved familie og venner, samt en tur i babybio i går med Emilie og en god veninde hvor vi så sidste del af Harry Potter. Super film! I dag har jeg fået lavet min første sættekasse færdig. Resultatet er jeg godt tilfreds med - jeg kan godt finde en masse småfejl, men synes nu alligevel den er blevet flot! (Beklager det dårlige billede - jeg kunne ikke få lys nok over det og blitzen ødelægger det lidt, så I må se det igen når det kommer op og hænge på Emilies værelse).


Imens jeg har lavet sættekasse har manden min lavet lys i vores skab i køkkenet, med et resultat som jeg synes er super flot! Der er både lys indeni selve skabet, men også nedenunder - så nu kan vi nok oveni købet se maden når vi sidder og spiser morgenmad og frokost ved vores lille bord under skabet her :). Billederne herunder er taget henholdsvist med blitz og uden blitz. I kan måske fornemme hvor flot det er når der er halvmørkt i køkkenet? Jeg er i hvert fald SÅ glad for det :). (Ledningerne skal I lige se bort fra - de bliver gemt væk i morgen).


Nååå ja, jeg er også blevet færdig med at lave invitationer til Emilies barnedåb og de er blevet sendt ud her til aften så nu kan den bare komme an! Måske også ved at være lidt på tide eftersom hun skal døbes d. 28. aug.? Bedre sent end aldrig! Dem har jeg desværre ikke et billede af, for de skulle ud af huset i en fart ;).

1 kommentar:

  1. Hej Maria
    Har lavet indlæg om din pakke nu og linket til dig så legen kan fortsætte :)
    Knus

    SvarSlet