søndag den 24. juli 2011

Pakkeleg i blogland...

Jeg meldte mig til pakkeleg ved Binemor, og i går kom så denne fine pakke:


Pakken består af et stykke lækkert stof, en hæklet blomst, 3 Hama flag, kaffe, søde perler, et lille kort som der er hæklet omkring, samt 2 farveblyanter til ungerne :). Tusind tak for gaven Libbie - fine sager som jeg nok skal få noget sjov ud af :). De 3 flag er allerede sat på snor og hængt op på Olivers værelse :). En af de nærmeste dage kommer der en pakke retur til dig!

Kunne DU også godt tænke dig at være med i pakkelegen, så kommentér herunder. De 2 første som kommenterer dette indlæg, sender jeg en pakke til. De sender så en pakke retur til mig og laver et indlæg på deres blog, så legen kører videre...

Hvem vil gerne være med?

6 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at du blev glad for pakken! Glæder mig til posten kommer her :)

    SvarSlet
  2. Hej Maria.
    Det vil jeg da gerne:-)
    Sådan noget har jeg aldrig været med til før, men en gang skal jo være den første!!
    Og derfor ved jeg heller ikke så meget om hvordan det foregår, kan du hurtigt skitse det op?
    Kh Mette:-)

    SvarSlet
  3. Hej Mette og velkommen til :).
    Det havde jeg heller ikke prøvet før, men det er faktisk meget simpelt! Først og fremmest skal du lige sende mig en mail med dit navn og adresse.
    Så sender jeg dig en pakke og når du modtager den, sender du en retur til mig, laver et indlæg på din blog og de to første som kommenterer, sender du en pakke til og så kører legen videre :).
    Håber det hjalp dig lidt - ellers spørger du bare! :)

    SvarSlet
  4. Jeg har sendt dig en mail:-)
    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Super :) - jeg sender dig en pakke en af de førstkommende dage ;).

    SvarSlet
  6. Lyder bare godt Maria, det vil jeg glæde mig til:-)

    SvarSlet