torsdag den 8. december 2011

Metallica...!

Jaaaaa jeg har købt billetter til den fedeste koncert længe! Med Metallica... Det bliver så STORT og jeg glæder mig helt vildt.
Det var ikke verdens nemmeste billetter at få fat i.. Det tog 29 minutter og jeg nåede at ringe til billetlugen 73 gange for at være helt præcis - (uden at komme igennem vel at mærke!)... Men det lykkes gennem billetlugens side...! Fedt fedt fedt! Billetterne var udsolgt kl. 10.33.. 4 minutter efter!!
De skal spille The Black Album i sin fulde udstrækning - det bedste album efter min mening, og det foregår i Horsens hvor de indvier det nye udendørs koncertspillested "Fængslet" - det tidligere Statsfængsel. Lidt spændende hvordan det bliver :). Fik jeg sagt at jeg glæder mig?



(Lige en indskydelse... Min give away mangler lidt deltagere...! Kig ind - jeg trækker lod d. 16...)

3 kommentarer:

  1. Du har noget at glæde dig til, de er FEDE live ;-)

    SvarSlet
  2. Du kan tro jeg glæder mig! Det bliver SÅ fedt :)).

    SvarSlet
  3. Hold k..... hvor var du heldig, det gik jo lynende hurtigt med at få afsat alle billetterne. Kan godt forstå i glæder jer.
    Knus

    SvarSlet