tirsdag den 20. december 2011

Tyvstart af julegaveræset...

Mine forældre bor ikke sammen. Min mor bor her i byen med hendes mand og min far bor i Skanderborg med hans kæreste. Dejlige mennesker allesammen - og de elsker vores børn meget højt, og forkæler dem ;). Hvert år lige op til jul, tager vi ned og besøger min far og hans kæreste. Så bruger vi dagen på at julehygge, lege, smovse god mad, gå ture og sidst men ikke mindst - på at bytte gaver. Denne hyggelige tradition glæder vi os rigtig meget til hvert år. Vi var dernede i weekenden - og se lige hvilke skønne gaver ungerne fik:


Oliver elsker at bygge tårne med hans træklodser, så disse flotte store bambus klodser skal vi nok få mange timers leg ud af! De hedder Organeco Blocks og er købt i Ønskebørn.

Emilie fik et flot rundt gulvtæppe fra Sebra, men da hendes værelse desværre ikke rigtigt har plads til et stort rundt gulvtæppe, byttede vi det til dette (ligeledes købt i Ønskebørn):


Jeg er vild med de flotte klare farver, og så er det jo bare lidt lækkert med et tykt hæklet tæppe på et (til tider) lidt kolde trægulv på Emilies værelse.

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn tradition - og virkelig lækre gaver, dejligt når det kan fungere så godt, selvom de ikke bor sammen, og med nye partnere :-)

    SvarSlet
  2. Ja det er skønt :). Det har det heldigvis altid gjort... Synes også det var nogle helt fantastiske gaver :) - det kan godt være svært at være kreativ med gaver til ungerne, de har jo alt.. Altså næsten ;)...
    Rigtig god jul til dig og dine :).

    SvarSlet
  3. He he, ja de kære unger har nok altid en anden mening, og kan altid finde på ønsker, men ja, her har de i hvert fald rigeligt :-)
    Luna er dog ved at være vokset fra en del af hendes, så hun har været nem for alle i år - glæder mig vildt til at se hendes reaktion imorgen ;-)

    SvarSlet