tirsdag den 6. december 2011

Vuggestuen

Oliver er blevet vuggestue barn! I torsdags (d. 1/12) havde han sin første dag i vuggestuen. Han var meget genert og ville kun sidde ved mig. Men lige så stille tøede han op - og da der kom frugt på bordet, var han solgt ;). Vejen til Olivers hjerte går gennem hans mave hihi.. Efter frugten gik vi på legepladsen og derefter stod den på julehygge med sange, mandariner og nissen som havde været der med pebernødder samt en lille gave til dagens heldige modtager. Efter hygge og leg skulle børnene spise frokost - igen mad! Lige noget for Oliver ;)... Og så skulle vi hjem, men ville knægten med? Nej da! :)
Fredag kørte det hele på samme måde og vi tog igen hjem (under protester) efter frokosten.
Mandag igen på samme måde, og i dag, tirsdag, skal han sove der.. Uha som jeg synes det er spændende - og jeg krydser fingre og tæer for at han bare putter sig, og ikke græder og kalder på mig..
Glæder mig til at hente ham!

4 kommentarer:

  1. Han er da ret sej, ham Oliver! Og det er jo en kæmpe lettelse når det går godt.

    Jeg krydser fingre for, at det går godt ;-)

    Min lille Oliver skal starte i dagpleje til marts...

    SvarSlet
  2. Hvor er det sejt - stærkt gået Oliver:-) Er sikker på at det nok skal komme til at køre super godt..
    Knus Malene

    SvarSlet
  3. Han er nemlig en sej lille gut :). Og det gik rigtig fint med at sove der! Han sov dog kun ca. 1 time (plejer at sove 2), men der er jo også mange nye lyde osv. Til gengæld var han så meget meget træt i aftes og sov næsten da han ramte puden!
    I morges da jeg afleverede ham sagde han bare "hej, hej, ses" og han er en dejlig glad dreng når vi henter ham, så kan slet ikke få armene ned!

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er jeg glad for at det går godt med Oliver i vuggestuen. Jeg er næsten lige så stolt som dig Maria :)

    SvarSlet