fredag den 26. august 2011

Et par kreative dage...

Ikke at jeg forstår hvor overskuddet kommer fra, men selvom Olivers fødselsdag krævede en del overskud fra min side, så har jeg alligevel haft tid til (taget mig tid til måske?) at være lidt krea... Har lavet bordkort til Emilies dåb (ikke at de krævede ret meget kreativitet)...


Og så har jeg hygget mig lidt med at lave en barnevognskæde... Af uldkugler fra Søstrene grene... Emilie manglede lidt at kigge på, så nu prøver vi om ikke den kan bruges :).



Har også fået lavet en halskæde med keramik perler og et billede med cirkler klippet i fint papir (stærkt inspireret af motherblogger her - men det må blive vist frem en anden dag :).

Nååå ja, og så var min bedste så sød at komme forbi med en Erik Kold bøtte til mig.. Og som hun sagde så "kan man jo ikke forære sådan en væk uden der er noget i", så der var lige en pose kaffe deri til mig :). Den er altså lige tilpas retro til at den er fed! Må have udvidet min samling :)...


4 kommentarer:

  1. Erik Kold er hot hot hot :)
    Sød bedste du der har dig!
    (og jeg kan se at vi har samme bordplade i køkkenet også) *griner*

    SvarSlet
  2. Ja total hot :)!
    Hihi jamen den bordplade er da også bare total hot ;)...

    SvarSlet
  3. Var slet ikke klar over, at de bøtter er et hit, så jeg må nok hellere sørge for at få fingre i hendes Erik Kold bøtter!

    SvarSlet
  4. Ja Mette du må i gang med at samle ;). Jeg har kun 3, men synes de er rigtig fede og så går der jo lidt sport i at få fat i dem i forskellige farver også ;)...

    SvarSlet