lørdag den 6. august 2011

Endeligt færdig med trøjen til Emilie!

Men først skal I lige se...
Jeg har fået den smukkeste buket georginer!

Øøøh ja det er så min mand og jeg der spejler os i vasen...!
Og så er jeg langt om længe blevet færdig med mit strikketøj - en dejlig trøje til Emilie! Min aller aller første hjemmestrikkede kreation! Er lidt stolt, men kan godt se at den blev pænere og pænere efterhånden som jeg kom frem - dvs. forsiden er knap så pæn, bagsiden pænere og ærmerne pæne ;).. Hmm.. Ja ja man kan da se at jeg bliver bedre :). Skal I se den? Okay så..


Trøjen er lidt stor til hende, men det er også en str. 3-6 mdr.
De fine små blomsterknapper er fra Rice.

Og til sidst skal i da lige se mine smukke børn til barnedåb ved vores gode venners søn i søndags...

Oliver var vist svær for fotografen at fange - han er en krudtugle! Men han var så smart med kortærmet skjorte og slips! Simpelthen utroligt hvad man kan købe i H&M!

2 kommentarer:

  1. Næææææh, hvor er du dygtig.....jeg er oprigtigt talt imponeret...Jeg har aldrig kunnet strikke noget, der kunne bruges til noget fornuftigt....hehe...

    SvarSlet
  2. Taark :).. Er da også lidt stolt.. Næste projekt må være at sy et eller andet brugbart på min symaskine, som har været gemt væk siden før Olivers tid ;)...

    SvarSlet