tirsdag den 16. august 2011

Travlhed i det lille hjem...

Sidder og nyder stilheden.. Emilie sover, så det er MOR tid nu :). Det er en travl tid i øjeblikket.. Olivers 2 års fødselsdag er lige rundt om hjørnet (på fredag d. 19.) og Emilies barnedåb skal holdes d. 28.. Så der er nok at se til... Olivers fødselsdag skal fejres dels på fredag hvor vores dagplejemor og børnene kommer hjem til os og hygger. Det glæder vi os til! Og så kommer vores familier på lørdag til kaffe og kage mv., så der er lidt forberedelser.
Emilies dåb har vi valgt at holde "ude af huset" - så der skal vi stort set bare sørge for at betale når vi går ;). Men jeg kan simpelthen ikke overskue at holde det herhjemme, så sådan er det!
Ellers går den daglige trummerum og jeg nyder at gå herhjemme, hygge med Emilie og få lidt fra hånden når hun sover :). Bl.a. er jeg i gang på Emilies værelse, så det kan blive klar til at gæsterne kommer her i weekenden. Jeg har fået samlet hendes seng, sat en rulle tavle (til kridt) op på et indbygget skab, hængt sættekassen op osv. osv. Så nu begynder jeg at kunne se en ende på dét projekt :).
Jeg har også leget lidt med Hama og har lavet lidt forskelligt ind til Emilies værelse, og så manglede jeg en æske eller lign. til opbevaring af Hama mini perlerne, men se lige hvad det endte med:


Det er et Nescafé glas som er blevet beklædt med stof (som jeg var heldig at modtage fra Binemor, ifm. en pakkeleg, som i øvrigt stadig mangler en deltager!!) SKYND DIG ind og hjælp med at fortsætte legen :). Det er så hyggeligt :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar