fredag den 26. august 2011

Olivers fødselsdag

Så kom vi på den anden side af Olivers fødselsdag! Pyyyh et par hårde dage ;). Han havde fødselsdag fredag, hvor vi havde besøg af børnene fra dagplejen. Det var SÅ hyggeligt - søde unger hele banden :). De havde endda en fin gave med til ham - et "Cars" spandesæt med ting til sandkassen. Oliver elsker biler! De fik boller og frugt og selvfølgeligt et glas mælk til ;).
Om eftermiddagen havde vi besøg af vores søde naboer - det er et ældre par, som er lige så gode som dagen er lang! Dejlige mennesker og bedre naboer fåes ikke... (Den anden dag havde manden derinde været i gang med at klippe hæk og så tog han da også lige vores da han var i gang!) Dem skal ungerne nok få stor glæde af også - de har både is og legetøj til Oliver stort set hver gang vi render ind i dem!
Om aftenen skulle min mand til firmafest, så ungerne og jeg tog på Bones og spiste sammen med min mor og hendes mand. Perfekt spisested når man har børn med - og så smager maden jo også godt :). Da vi kørte derfra i bilen, fløj en helikopter hen over os og landede ret tæt på os, så jeg kørte selvfølgeligt efter den for at Oliver kunne kigge nærmere på den store maskine. Han er helt vild med helikoptere, flyvemaskiner, biler og nærmest alt andet med motor! Så da vi både havde set helikopteren lande og lette igen lidt efter, var Olivers fødselsdag fuldent :). Dejlig dag!
Lørdag var festdag! Gæsterne kom kl. 14 og jeg havde bagt lækre boller og banankage - mums! Og så havde vi købt en kæmpe kagemand med masser af marcipan og slik på, så der var rigeligt til de 20 fødselsdagsgæster! Ja, familien bliver jo kun større og større, så vi ender med at blive pænt mange efterhånden :). Vejret var helt perfekt, så vi kunne sidde både i vores udestue og udenfor.
Oliver fik så mange gaver at vi vist allesammen var lidt overvældede - moderen var i hvert fald! Oliver var nu også - han var ret mundlam og stod til tider bare og kiggede skiftevis på hans gaver og på alle gæsterne.
Det er stort at blive 2 år!
2 af yndlingsgaverne er disse:


Udover disse fik han også bl.a. løbecykel, hoppeko, Duplo (helikopter og traktor selvfølgeligt), flyverdragt, vinterstøvler, fed retro Fjällräv rygsæk, trillebør, kost, puslespil, bog om biler, kæmpe badebold, retro kuffert i kraftigt pap (sådan en havde jeg også da jeg var lille), værktøjssæt, fjernstyret bil og sikkert en masse andet som jeg har glemt lige nu.. Det var HELT vildt!
Og hold da op hvor var vi trætte da de sidste gæster tog hjem ved 20-tiden!
En skøn dag :).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar