lørdag den 22. oktober 2011

Kender I det?

Når manden/kæresten synes at alt det der krea noget man har gang i, da må kunne bruges til noget mere "fornuftigt"?? Altså jeg synes jo selvfølgeligt at det meste jeg laver er ret fornuftigt ;).. Men pludseligt spurgte han om ikke jeg kunne lave gearknoppen i vores bil! Altså den er i læder og har været ved at falde fra hinanden i de 2½ år vi har haft den... Jeg tog selvfølgeligt imod udfordringen ;)...Så her får I lige før- og efterbilleder (det første er "før" - de to andre er "efter" hvis I skulle komme i tvivl ;)):


Til sidst skal I lige have dagens "guldkorn" fra 2-årige Oliver som liiige kom til at slå en prut:

Oliver: Hov, buup...
Far: Hov slog du en prut?"
Oliver: Jaaa... Baaaar (far) kom!
Far: Hvad så? (Går hen til Oliver)...
Oliver: Lugt!

Haha vi var helt færdige af grin...

4 kommentarer:

  1. Meeeeeget fin gearknop der da....Nu kan den sikkert holde længe...:O)

    Og kæææft en griner jeg lige fik der....Ham Oliver skal nok blive god, når han bliver gemt....LOOOOOOL

    SvarSlet
  2. Takker! Ja håber den holder - ellers ved jeg da hvordan man gør ;).. Kan være jeg skal bruge neongrønt tråd næste gang ;))...
    Ja Oliver har altså mange gode i tiden :).

    SvarSlet
  3. Superheltemor > Ja ikke? Vi synes jo selvfølgeligt at han er den skønneste knægt i verden ;).. Men den alder han har nu, er simpelthen så sjov - der sker noget nyt hver dag og han siger nogle ret sjove ting :).

    SvarSlet