torsdag den 13. oktober 2011

Lidt nyt til hjemmet :)

Jeg har været i Plantorama.. Der var Orkidé udstilling! Og jeg er vild med orkidéer, og når der så samtidigt var 25% på alle orkidéer, så måtte jeg jo lige forbi! Jeg købte den smukkeste af dem alle.. Med små fine rosa blomster og hele 5 stængler. Og så til kun 150 kr...! Mit mobil kamera yder den absolut ikke værdighed!


Så har jeg også fået sat et par bogkasser op i køkkenet.. Vores køkken er absolut ikke nemt at "bo" i for en isenkræmmer ;)... Vi har INGEN plads.. Så et par bogkasser på væggen kunne måske hjælpe lidt tænkte jeg. Men nu hvor de er kommet op, kan jeg godt se at de mere er til nips end til egentlige køkkensager.. Men pyt med det - synes stadig de er super fine! De er lavet af bambus (købt i Netto for et par uger siden) og så har jeg beklædt dem med stjernepapir fra Rie Elise Larsen. Der mangler dog stadig at komme lidt sager i kasserne.


Til sidst skal I da ikke snydes for et billede af min store dreng. På vej til fødselsdag ved hans onkel Mikkel! Han var bare så smart :) - og så med hans blå kuffert (fra Søstrene) med legetøj i... "Smil Oliver" - og så stiller han sig ellers an ;)...

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Han er da bare den dejligste lille linselus er han...:O)

    De er vildt fede de kasser......specielt den grønne er jeg helt fnyller med...du er bare dygtig er du....:O)

    Øv at man ikke kan rette indlæg, når de ER postet,og man først opdager det for sent...

    SvarSlet