onsdag den 12. oktober 2011

Mønster terapi!

Jeg læste et par inspirerende indlæg hos Trine den anden dag og tænkte at det måtte jeg også prøve at lege lidt med! Det er faktisk rigtigt hyggeligt at sidde og tegne - jeg har hidtil gjort mest i at male, men det der med mønster tegning gjorde jeg meget i som barn. Og det kunne da også sagtens fange mig igen som voksen ;). Det er meget afslappende at tegne mønstre, for man bliver tvunget til at slå tankerne ud af hovedet og koncentrere sig lidt ;). Så det var en slags terapi for mig, og absolut ikke sidste gang!
Jeg fik lavet 2 tegninger, som jeg glæder mig til at sætte i en fin sort ramme - jeg tror det kunne blive flot!



Jeg har tegnet på noget fint lysegult papir - jeg synes det klæder den sorte streg og så ser det lidt mere eksklusivt ud...

2 kommentarer:

  1. Super flotte - det er ret sjovt at tegne disse mønstre. Jeg lavede en del under flyveturene forrige måned. 4 rejser på en måned = mange tegninger. (dem der sad ved siden af fulgte meget nysgerigt processen.)

    SvarSlet
  2. Tak ;) - ja de er rigtig hyggelige at sidde med :).

    SvarSlet