torsdag den 8. september 2011

Fugle og blomster...

Jeg øver og øver.. I at hækle ;)... Indtil videre er jeg nået til blomster.. Nogle meget simple nogle, men rigtig fine synes jeg - inspirationen kommer herfra...
Synes dog ikke mine ligner så godt.. Hvad gør jeg forkert?


Nååå ja, jeg skal også lige have fundet ud af at hæfte enderne.. Går ud fra at det bare er om at fatte stoppenålen?

Udover hæklingen har jeg gang i at klippe fugle.. Lavet efter Rie Elise Larsens smukke fugle... Synes bare 120 kr. for 2 stk. er liiige i overkanten - så laver dem selv :). I alle mulige forskellige afskygninger.. De er også perfekte til små værtindegaver! Og så er det jo en super god måde at få brugt noget af sit fine papir...


Til sidst skal I da lige se min dejlige datter. Hun er 4 mdr. nu og bliver kun smukkere og smukkere <3. Den søde lyserøde hue er fra H&M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar