søndag den 18. september 2011

Fødselsdag...

I dag for 1 år siden skrev jeg mit første indlæg her på bloggen! Det er da lidt vildt at der allerede er gået et helt år... Og i går havde jeg fødselsdag og blev 25... Igen.. For 4. gang! Hvor mange gange kan man blive 25?

Dagen i går var stille og rolig - ligesom jeg vil have det :). Min mand og søn kørte til bager efter morgenbrød og kom desuden hjem med en smuk bundet buket :). Og så var der ellers dømt morgenbord med gaver og hygge! Jeg fik 2 Kähler termokrus med striber af mine børn - et lilla og et grønt. Så fine :). Så fik jeg 4 dybe tallerkner fra Eva Trio Legio af min mand - et stel jeg har samlet på siden jeg blev uddannet isenkræmmer i 2007 - og nu tror jeg efterhånden jeg har hvad jeg skal bruge. Til sidst fik jeg en regnmåler fra Eva Solo også af min mand. Elsker Eva Solo/Trio - de laver nogle fede ting... Og ellers stod morgenen på hygge og afslapning - en dejlig start på dagen.
Om eftermiddagen kom den nærmeste familie til boller og kage. Også her var der fine gaver: En lille Züny ugle (som passer perfekt ved siden af min store ugle), en stor "sølv" vase, 2 sæt lime/lilla sengetøj fra Södahl i det lækre Forglem-mig-ej stof, Södahl bordskånere i filt, 2 buketter blomster og et gavekort til Hunkemöller. Skønne skønne gaver :). Til aften tog vi på Bones og spiste, rigtig hyggeligt og en dejlig afslutning på en rigtig god fødselsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar