mandag den 12. september 2011

Hæklerier...

Jeg får da lidt for hånden.. Selvom jeg synes tiden er knap pt. Ingen skal komme og sige at man bare sidder på sin flade når man er på barsel.. Jeg gør ikke i hvert fald! :)
Øver mig stadig på at hækle...
Forsøgte mig med dette armbånd - men endte med at lave det helt anderledes, og er faktisk ret godt tilfreds :). Jeg hæftede ikke enderne sammen, men satte en knap på den ene og lavede et knaphul på den anden. Plus at jeg forkortede armbåndet lidt da jeg har et lidt smalt håndled. Det er hæklet af noget ret tykt bomuldsgarn, så det er ikke syet sammen, men består bare af kædemasker, som jo ikke fylder så meget..
Er i det hele taget faldet for Karen Klarbæks hæklerier, så måtte jo også i gang med hendes flag!

Hvad mon næste projekt skal være??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar