onsdag den 28. september 2011

A-Z om Ragiffen

Efter at have set A-Z om flere bloggere, prøver jeg nu at lave mit bud... Det er en fin måde at lære folk lidt bedre at kende - man finder ud af mange sjove ting :). Idéen til en A-Z på blogger her i DK startede vist hos Julia, og jeg synes den kunne være sjov at føre videre, så here goes...

A. Age: 28
B. Bed size: 180x200
C. Chore that you hate: Rengøring...
D. Dogs: Nej desværre. Jeg har støvallergi (og reagerer desværre også på hunde og katte)...
E. Essential start to your day: Hygge ved morgenbordet med min lille familie
F. Favorite color: Lilla
G. Gold or Silver: Guld. Eller sølv.. Tjaa kommer an på hvad det er til...
H. Height: 173 cm.
I. Instruments you play(ed): Ingen
J. Job title: Salgsassistent
K. Kids: Oliver fra 2009 og Emilie fra 2011
L. Live: Randers, hvor jeg også både er født og opvokset. Dog er jeg flyttet til bydelen Vorup, hvor jeg ellers har boet i Dronningborg hele mit liv
M. Mother’s name: Hanne
N. Nicknames: Tror ikke jeg har nogle??
O. Overnight hospital stays: Heldigvis kun ifm. fødslen af mine børn :)
P. Pet peeves: Uuuuh... At stå i kø!... Hvis folk smasker eller siger mærkelige lyde når de spiser...!
Q. Quote from a movie: Ups.. Mig og så min hukommelse..
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: Nej, er enebarn
T. Time you wake up: Omkring kl. 7
U. Underwear: Ja hvad med det?
V. Vegetable you hate: Hmm elsker grønsager.. Kan jeg komme i tanke om én jeg ikke kan lide? Jeg er ikke så vildt med selleri!
W. What makes you run late: Tv.. Blogland.. Lige nu er oprettelsen af Ragif.dk en tidsrøver... ;)
X. X-Rays you’ve had: Hehe gælder tænderne?
Y. Yummy food that you make: Lasagne! ;) Jeg er ikke den store kok, men en god hjemmelavet lasagne er da ikke at kimse af! "Kimse" - hvad faen er det egentligt for et udtryk?
Z. Zoo animal: Elsker dyr! Jeg er meget fascineret af løver, bjørne og andre store rovdyr. Men også giraffer og elefanter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar